Kimler hatta? | Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir Yok Sitede bugüne kadar en çok 19 kişi C.tesi Eyl. 21, 2024 5:17 am tarihinde online oldu. |
Istatistikler | Toplam 50 kayıtlı kullanıcımız var Son kaydolan kullanıcımız: süper1772
Kullanıcılarımız toplam 2903 mesaj attılar bunda 279 konu
|
|
|
Yazar |
Mesaj |
Aang
Adminastratör
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 01/10/08
Mesaj Sayısı : 906
Hangi Ulusdan : Hava Tapınağı
Hobiler : Bilgisayar,İnternet,Flash,Pivot,Baskeybol,Yüzme
Lakap : Avatar, Baris01
Bilgiler Seviye: (100/65) Yaşam Puanı: (750/750)
|
Konu: RPG Kuralları Cuma Ekim 03, 2008 6:17 pm |
|
|
1- Oyuna başlamak için öncelikle Karakter Yaratın forumundan yeni bi konu açıp karakter yaratın. 2- Eğer yaşam puanınız 30un altına düşerse mecburen hasteneye gidip para ödersiniz ve iyileşirsiniz. 3- Su Şefi , Baş Keşiş, Toprak Kralı ve Ateş Lordu normal bir üye gibi olacaktır tek farkları ateş lorduysa ateş bölümünü su şefiyse su bölümünde mod olacak olmalarıdır. 4- Herkesin Avatar çizgidizisinden bir karakteri ve nicki olacaktır. Eğer ilerde yetmezse başka isimlerde konulabilir. 5- Nickin ve RPG karakterin neyse avatarında o olmalıdır. 6-Maaşlar işi aldığınız ilk gün ve pazar veya cumartesi günü alınır. 7- Her ayın ilk hafta sonu dolunay olur. 8- Her 6 ayda bir sozin kuyruklu yıldızı geçer ve 1 ay sonrada güneş tutulması olur. 9- Bir savaşta bitr hareketi anca 2 hareket sonra yapabilirsiniz. 10- Eğer hastaneye gitmeseniz bile belli bi sürede yaşam puanınız yükselir. 11- Artık seviye her artışında 10 can puanı alınacak 12- Artık 2-3 hafta online olmayanlar aktif olmayan üyeler grubuna gircek ve maaş vs. alamayacak. 13-Artık ne hamle yaparsanız yapın 1 turda en fazla 7 hamle yapabileceksiniz. 14- Artık savaşlarda bir taraf 2 gün mesaj yazmazsa çekilmiş sayılacak. 15- Eğer bir savaşta birisi çekilirse hiç seviye almıycak ve kazanan taraf 1 seviye alcak.
Başka sorularınız olursa ö.m. ile atabilirsiniz.
En son Aang tarafından Paz Kas. 30, 2008 10:20 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 8 kere değiştirildi |
|
|
|
Aang
Adminastratör
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 01/10/08
Mesaj Sayısı : 906
Hangi Ulusdan : Hava Tapınağı
Hobiler : Bilgisayar,İnternet,Flash,Pivot,Baskeybol,Yüzme
Lakap : Avatar, Baris01
Bilgiler Seviye: (100/65) Yaşam Puanı: (750/750)
|
Konu: RPG Hareket Zararları C.tesi Ekim 04, 2008 8:37 pm |
|
|
RPG Hareket Zararları
SU HAREKETLERİ
Su püskürtme = -2
Buz fırlatma = -5
orta dalga = -3 + rakip çok güçlü bi hareket yapamaz
büyük dalga = -7 + rakip bir el bekelr
AHTAPOT = -9 + rakip çok güçlü bir hareket yapamaz
SUDAN KOL = -12 + ateş bükücüler 1 el bekler
Havadan su elde etme = su elde edilir ama 1 el beklenir
havadan ustaca su elde etme = su elde edilir ve el beklenmez
kan bükme = (sadece dolunayda) a] rakibi 3 tur bekletir b] -7 + rakip 1 tur bekler Ekstra = bunları yaptıktan sonra kan bükme dışında bir hamle daha yapabilirsin
su kırbacı = -5
su kalkanı = rakibin saldırısını 8 azaltır + rakibi 1 tur bekletir
buz kalkan = yıldırım harici her saldırıyı durdurur + rakibi 2 tur bekletir + rakibe 3 hasar verir
TOPRAK HAREKETLERİ
rakibi toprak altında bırakam = (sadece toprak arenada olur) -5 + rkip toprak bükücüyse 1 tur bekletir eğer değilse 3 tur bekletir
taş fırlatma = -2
kaya fırlatma = -5 + rakip çok güçlü bi hamle yapamaz
gözüne kum atma = -3 + rakip 1 tur bekler + 1 tur çok güçlü bi hamle yapamaz
demir bükme = a] -14 b] -7 + 1 tur bekler c] -3 + 2 tur bekler
elmas bükme = a] -12 + rakip çok güçlüm bi hamle yapamaz b] -7 + rakip 1 tur bekler
kemik bükme = a] -17 + bunu kullanan 1 tur bekler b] rakip 3 tur bekler
toprak kalkan = rakibin saldırısını eğer -10dan yüksek değilse durdurur eğer yüksekse durdurmaz + 1 tur bekletir rakibi
elmas kalkan = rakibin saldırısını durdurur + 2 tur rakibi bekletir
demir kalkan = rakibin saldırısını durdurur + rakibe 5 hasar verir+ rakibi 2 tur bekletir
Ateş Hareketleri
ateş kol: -8
ateş topu: -5
yıldırım yapma: -14
ateş nefes: -2
ateş bıçakları: -2
ateşle uçma: hızlandırır ve -7 ve altı toprak saldırılarından korundurur
ateş püskürtme: -4
yıldırımı yöneltme : yıldırım yapmayı durdurur ama turun geçer
Hava HAREKETLERİ
göz kamaştıran rüzgar = -1 + RAKİBİ 1 el bekletir
güçlü tipi = -5
hortum = -10
ses hızında koşma = -10
uçurtmayla uçma = ateşle yapılan -7 üstü yıldırım hariç tüm saldırılardan korur
hava kesiği = -6
kılıç, chi noktalarına vuruş gibi şeyleri sonra yapıcam şimdilik bu kadar
çok güçlğ bi hamle = -10 ve üstü
güçlü bi hamle = -7 ve üstü
Diğer Saldırılar
Kılıç = -1
kılıç(kılıç kullnama yateneğiyle) = -3
kılıç(usta kılıç kullanma yeteneğiyle] = -5
toprak kılıç (toprak bükücüler de) = -4
toprak kılıç (toprak bükücülerde+kılıç kullanma yeteneğiyle) = -6
toprak kılıç (toprak bükücülerde+usta kılıç kullanma yeteneğiyle) = -10
bumerang = 0
bumerang (bumerang kullanmayla) = -5
chi noktalarına vuruş = a] 4 tur bekleme b] 2 tur bekelem + -7 c] -12 + 1 tur bekleme
En son Aang tarafından Perş. Kas. 13, 2008 9:41 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 10 kere değiştirildi |
|
|
|
Aang
Adminastratör
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 01/10/08
Mesaj Sayısı : 906
Hangi Ulusdan : Hava Tapınağı
Hobiler : Bilgisayar,İnternet,Flash,Pivot,Baskeybol,Yüzme
Lakap : Avatar, Baris01
Bilgiler Seviye: (100/65) Yaşam Puanı: (750/750)
|
Konu: Eşyaların Kullanımları C.tesi Ekim 04, 2008 8:38 pm |
|
|
Eşyaların Kullanımları
Su bükücü matarası = su bükücülerin çölde veya su olmayan bir yerde yanlarına su getirmelerini sağlar.
toprak bükücü kabı = eğer bükebileceği toprak yoksa toprak taşımasını sağlar , eğer demir veya elmas bükebiliyosa yanına onları taşır.
elmaslar (4 kullanımlık) = elmas bükebilenler için toprak kabına konularak taşına bilir ve 4 kere savaşta kullanılabilir.
demir (3 kullanımlık) = demir bükebilenler için toprak kabına konularak taşınabilir ve 3 kere savaşta kullanılabilir.
uçurtma = hava bükücülerden uçurtmayla uçmayı bilenler bu aletlerle uçabilir ve savaşta çok hızlı olabilir. |
|
|
|
Aang
Adminastratör
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 01/10/08
Mesaj Sayısı : 906
Hangi Ulusdan : Hava Tapınağı
Hobiler : Bilgisayar,İnternet,Flash,Pivot,Baskeybol,Yüzme
Lakap : Avatar, Baris01
Bilgiler Seviye: (100/65) Yaşam Puanı: (750/750)
|
Konu: Geri: RPG Kuralları Ptsi Ekim 06, 2008 5:34 pm |
|
|
Evcil Hayvanların Saldırıları
Uçan Bizon = -15 (bulut arenada -19)
Ejderha = -20 (lav arenada -25)
Köstebek = -18 (toprak arenada -25)
Uçan Lemur = 3 tur bekletir rakibi (bulut arenada 3 tur bekletir + -5)
Aslan Kaplumbağası = rakibin bükme gücünü sahibine aktarır ve rakibi oyuna en baştan başka bi karakterle başlar ( eşyaları ve yetenekleri kalır (ama savaş yetekleri kalır, bükme yetenekleri sahibinin olur))
Kaplumbağa-Kaz = -1
Şahin = -4 + 1 tur bekletir rakibi
Tui : bi su bükücünün gücünü 1 haftalığına alır
La : eğer yanınızda ruhlar vahasından su varsa anında karşısındaki rakibi öldürür ve tüm eşyaları ve yeteneklerinin sahibine verir (ama o kişi ölmez oyuna yeniden başlar ama seviyesi kalır), yoksa bi su bükücünün canını 30 düşürür
su yılanı-ejderi = su arenada rakibe 35 hasar verir ve sahibine 2 hasar verir normal arenada rakine 20 hasar verir
not : bu hayvanlar her savaşta bir kez kullanılabilir (2 tane olursa hayvan o zaman 2 kez olur ama) |
|
|
|
|
1 sayfadaki 1 sayfası |
|
|
Bu forumun müsaadesi var: |
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
|
|
|
|
| |